Härliga Säckpipor.


Jag hittade en ännu häftigare version med ett helt hav av....
Me like. (men sångmässigt är de andra versionerna mkt bättre)


Höger hand.
Sedan i går har min höger sida spökat. Jag har värk i höger, fot, ben, knä, arm och hand - heeeela tiden. De vill inte släppa. Det extra jobbigt att hantera hundpromenader och datorn just nu, men det går. Jag ska djupdyka i min kurslitteratur nu är tanken så jag verkligen får vila mig fram tills eftermiddagen - å då tänker jag vila mig från datorn och allt som hör den till. Det är viktigt att int påfresta det onda, som när det gäller handen och underarmen kommer just från allt datornanvändande. inte bra, inte bra... måste verkligen ta vara på mig här nu. Bad hjälper också bra, får nog bli ett sånt i eftermiddag för mig!! Hoppas ni mår super i kroppen och tänk på att stoppa i er mat under dagen tillräckligt för att orka bra mina vänner!! (Särskilt du som tentapluggar hm hrm :P )

Kramar
-Miizeen-

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag har ätit bra, tack! Hehe =)

Känner mig redo inför morgondagens tenta!

Lycka till med all packning i helgen och hoppas du blir bättre i kroppen!

Kramar

2011-03-17 @ 23:18:45
URL: http://carinahoglander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0