TWO.


Herbalife.
Efter en vecka har vi två vänner som är intresserade av Herbalife och också vill veta mer. En av dem vill absolut börja med deras produkter och har redan tittat ut vad han vill beställa, den andra har vi inte prata med ännu.  En av dem är en vän (som jag inte vanligtvis har eller haft kontakt med ) till mig och den andra är en nära vän till Björnen. Björns vän kommer vi ha telefonmöte med under morgondagen tillsammans med vår wellnesscoach som kommer presentera allt, då vi bara är nybörjare :) Det gör mig så glad att våra, också unga vänner, verkligen månar om sin hälsa och insett riskerna med maten vi stoppar i oss idag.


Pappa.
Även min pappa har visat intresse vid förfrågan, mot alla odds (!) och kommer att genomföra en wellnessanalys o scanning när han kommer på besök nästa gång som det verkar. Jag hoppas även att min syster ska vilja lyssna och få vad vi äter för gott presenterat för sig, provsmaka när hon kommer hit med hennes vän näst nästa måndag-onsdag (å vännen också förstås). Det skulle vara så kul att se dem man älskar stoppa i sig rätt slags mat och bli lite piggare och orka lite mer o hålla sig friska! Det skulle vara guld, verkligen kännas bra - å det är mitt mål att få mina närmsta att lyssna och sedan efter det, säga bu eller bä, men iaf lyssna o smaka :)


Värk.
Kämpar med ihärdig värk. Har haft väldigt ont några dagar, tror det är väderomslaget jag inte tål. Skiftet mellan vinter och vår, som varken är det ena eller andra. Hoppas på att de ska gå över snart för det suger ut all energi ur mig och med den mitt humör till viss del. Att äta rätt trollar dessvärre inte bort min värk, iaf inte helt, även om de förbättrar att tilsätta rätt protein, näring o mineraler + omega3.... Men det är ju en sjukdom, så de har sina förklaringar varför det inte försvinner helt. Fibromyalgi är dock om man har TUR en sjukdom som kan försvinna men även då helt åt andra hållet - bara bli värre o värre. Men Jag har tron åt det positiva hållet och gör allt för en bra hälsa nu och när jag bli gammal. Jag tänker inte åderförkalka mig själv, det är en sak som är säker. Det är dock möjligt att jag tänker räcka fuck you åt min värk nu o ta en öl fast jag vet det kan förvärra. Hm...? Jag kan ju slappna av bättre då iaf :P värken gör mig verkligen inte avslappnad så bäst att hjälpa till lite på traven. ( Det blev ingen öl, kändes efter bara några klunkar)

Fotokurs.
Funderar på när jag ska få till en fotokurs. Min dröm o målsättning är till hösten, gå 2 kvällar i veckan under 3 månader efter skolan. För då har ju min andra skola slutat, men vi får se vad som händer. Det kräver en hel del för att lyckas få igenom den drömmen. Men drömma o hoppas det kan jag ju alltid :D
Tänk fotografen som fått ta den här bilden :)   ---- Fotograf: För mig Okänd.

Trevlig helg Stockholm, Växjö, Göteborg och Oslo! ;)
Å alla andra som läser också så klart :)
Tack för ni kika förbi!
Kramar :)
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0