Slowmotion.

Efter mycket om och men satt jag i skolan. Men jag var trött o de syntes väl, en klasskompis såg hur trött jag såg ut kring ögonen trots jag piffat till o sminkat mig - jag kände själv att de syntes. Resan dit var väldigt kämpig o jag kunde redan då känna hur ögonlocken var tunga. I hissen upp till skolan bekräftade även spegelbilden min känsla, under ögonen var det lite mörkt. Hjärnan var inte med, men jag försökte. Läraren förstod mig och gick igenom de uppgifter de gjort från Testtentan med mig när jag kom. Jag blev kvar till sist idag och jag fick svar på mkt igen. Jag är glad jag släpade min arma kropp till skolan o gjorde vad jag orkade - det var bra kämpat även om prestationsförmågan inte var på topp. Jag är nöjd. Är fortfarande trött nu och ska försöka komma tidigt i säng idag och få en bättre dag i morgon istället.

Kram på er
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0