Promenix Obelix.

Modellhunden.
I går var Flompa och jag på en liten promenix i solen. Hon gillar att posa framför kameran den här tjejen, hon gick o satte sig där själv när hon såg jag fotade trappan - jag tror hon är van då hennes ägare (som står på hennes papper) är professionell fotograf!

Changes och sång.
Planerna blev lite ändrade då jag haft mycket värk så de har inte blivit mycket av packning, men förändring är väl bra? ;) Får försöka styra upp det i eftermiddag/kväll eller i morgon, men nu är det dags för mig att bege mig mot skolan!! I fredags sjöng jag förresten när Kim spelade, vi hoppas få till ngt gig i sommar på ngt litet hak så det är rep vi kör inför det. Ska se om jag kan få upp ngn video sedan i fredags vid senare tillfälle också, så ni får se :)

Obelix ska också vara med så klart när det står så =)

Moi.
Mycket Nöje!
-Martha-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0