okejj då.... - WOW!

Ren, mjuk, skön känsla..
Till serien från Herbalife kan jag bara säga WOW och ge ++++++++ i kanten allt annat vore o ljuga, faktiskt. Jag tog ett pumptryck och tvättade mig med, kollade  upp i spegeln som alltid för att se hur många gånger till jag kommer behöva tvätta mig innan allt smink o svart runt ögonen försvunnit, o jag tappade hakan... ALLT svart runt ögnen var helt borta på ett pumptag, kollade närmre spegeln då jag fortfarande inte trodde min syn, men så var det allt smink var borta, jag var ren. Dessutom var cleansern den mjukaste, lenaste av ansiktsrengöring jag någonsin känt mot mitt ansikte hittills. Nu kändes det inte jobbigt att tvätta mig - jag längtade när jag la mig till morgonen, då jag skulle få känna denna mjuka lena friska känsla igen, friska upp o få bort den osynliga, okännbara smutsen med hjälp av tonern o sedan få smörja in ansiktet med den mjuka fuktighetskrämen igen. Som sagt Wow, över all förväntan!! Tack Herbalife.
Foto: Martha Ligia


Långt över mina förväntningar!
Jag hade verkligen int förväntat mig att Herbalifes NouriFusion-serie skulle vara så bra som den visade sig vara. Jag använde innan denna gröna flaska med skumtvätt som heter "Oliva", den har olivextract o andra bra egenskaper. Men den tvättade jag minst två gånger för att få bort allt smink vilket i sin tur lett till att jag blivit allt mer lat för att tvätta mig ordentligt vilket snabbt försämrat min hy avsevärt. Nu är det ändring som gäller och det med glädje - särskilt för min hud. Visste ni förresten att man åldras 17 dagar varje gång man missar/hoppar över att tvätta dig ordentligt under en dag? Vår wellness-coach berättade det under vårt senaste möte. Det förklarar min jämförelsevis raspiga yta mot när jag var mer noggrann med min hud. Det var bra vår wellnness-coach påminde om hur mkt det påverkar hudens åldrande, vill gärna behålla min fina mjuka hud så länge det bara är möjligt och det är många långa år till om jag bara sköter den väl. Som sagt, tack för pushen Maria o tack Herbalife!
Foto: Martha Ligia

Fotokommentarer.
Kväll och inomhus därav det dåliga ljuset här jämfört med bilden ovan som är tagen mitt på dagen. Då var det problem på andra hållet med för mkt ljus. Men tycker jag fått till båda foto relativt bra med de olika ljuskällorna o inställningarna, iaf för att vara med min kunskapsnivå när det gäller fotograferande.

Hemskt.
Det är egna inställningar av bländare och ISO på dem båda. Autoinställningarna som kameran själv ställer in på Autoläge tog rentav hemska bilder, särskilt inne nu på kvällen så jag känner mig rätt nöjd med mina inställningar då det gäller båda fotona faktiskt. Båda är fotade helt utan blixt, vilket ni säkert förstår och vilket helt säkert syns tydligt för ett tränat öga. Kanske skulle jag använt en upplättnadsblixt för att slippa det gula i den nedersta bilden, svårt det där. Hur som... Jag ger mig själv Godkänt på dessa foto:)





Mycket Nöje
Trevlig Helg!
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0