My Hair.

Trax 143 mix by Full Nelson & Joe Goddard by TRAX MAGAZINE


TONI&GUY
Nu har jag klippt mig!! I går 09.30 bar det i väg till Toni&Guys som har 6 nivåer på frisörer. Frisörerna klättrar längre upp ju mer erfarenhet de har och stannar på varje steg några år (jag frågade). Toni&Guy är en känd kedja som finns över hela europa. Nedan presenteras de sex nivåerna från mest erfarenhet till minst:

 

  • Creative and Managing Director: Cut & Blowdry 
  • Artistic Director: Cut & Blowdry
  • Senior Style Director: Cut & Blowdry
  • Style Director: Cut & Blowdry
  • Top Stylist: Cut & Blowdry 
  • Stylist: Cut & Blowdry

 



10.00
Sharp - träffade jag Sara som är Artistic Director, näst översta steget. Aldrig har någon varit så noggrann när de klippt mig. Jag fick ställa mig upp när hon klippte, sitta, ställa mig, vända, klippa, klippa lite till - på samma ställe om och om igen. Ja shit, till slut tyckte t.o.m jag som gillar noggrannhet väldigt mycket att de kändes som en överdrift. Men j-vligt bra blev det måste jag säga :D och med stor sannolikhet kommer jag att träffa just Sara igen!! Så här såg det ut när hon klippte mig.

Vi pratade inte mycket men de få ord vi bytte handlade om hennes tatuering på armen och
om musiken som spelades. Jag gillade henne :)








Home again.
Väl hemma tog jag lite bilder på min fräscha nya frisyr så att ni skulle få se hur det blev lite närmare.


Frisyren tagen i Macbooks förinställning "Färgpenna"
Mycket Nöje!
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0