Moving Out.

No time
Jag är ledsen för dålig uppdatering men vi har haft besök av min underbara syster o en vän till henne + FULLT upp med flytten samtidigt, så därav inget bloggande. Det är en lyx i vardagen och en hobby ju ;-) Jag Måste återgå till o hjälpa Björnen igen nu! :) Kul för vi har mycket, mycket mer energi nu p-g-a Herbalife näring och proteintillskott. Vi fyller på med extra mycket näring nu när det är mkt och göra och vi orkar mkt mer!! Så skön känsla att känna att man blir starkare o starkare :D


Scanningresultat v.3
Gjorde ny scanning idag och har nu sänkt min fettprocent, totalvikt och metaboliska ålder och o därmed höjt min viloförbränning!! :-) Fantastiska resultat bara efter 3 veckor, ska fortsätta så här och börja träna också! Så ska den metaboliska ålderna ner till 16 år igen!! precis som för 5 månader sen. Just nu är min inre ålder 22 år, men jag jobbar på det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0