Min Skola.

HEJ och god kväll jag kände att jag ville visa er min arbetsplats och skolbänk. Såhär ser det alltså ut på EC-gruppen i Hammarby Sjöstad. Like It a lot. Å där står min fina skoldator. Älskar att vi jobbar praktiskt hela tiden, självklart har vi kurslitteratur också som komplettering, men mycket tid är övning i skolbänken, föreläsningar och vidare praktik på företag. Nu när allt rullar kan jag inte vara mer nöjd. Älskar min skola! I morgon kommer jag inte vara där men kommer ändå kunna vara med live på lektionen via TeamViewer och på så sett se min lärares skärm och höra honom o kunna följa med och göra alla inställningar vi ska göra och lyssna till allt han berättar om hur databasar fungerar och annat kul han lyfter fram i föreläsningarna. Som sagt, sa jag det att, Jag älskar min skola! Precis så It och tekniskt som jag önskade det skulle vara är det nu! Sjuuukt kunnig lärare också ++++++++++++
Min utsikt i vårt söta lilla klassrum. Stefan föreläser självsäkert, det känns tryggt.
Han vet vad han snackar om ingen tvekan!!
(Här sträcker han lite på sig efter många timmar i klassrummet, han sitter inte så ofta :P)
Jag antecknar bäst och mest! :P Alltid varit snabb på att få ner mycket svart på vitt.
De andra är rätt dåliga på att föra anteckningar måste jag säga. Vi är ca 3-7 studenter
per tillfälle. Vart resten håller till? En del är duktiga och kan mycket på egen hand, resten????
Vi som är där känner varandra väl vid det här laget och har mycket trevligt i skolan!!
Det är mkt skratt och hjälpas åt som gäller. Vi är en fin liten grupp vi som är där.
Jag trivs iaf fint, känns som att vara på ett litet "företag" :)

Mycket Nöje
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0