Leva med Fibromyalgi.

Öm, trött och okoncentrerad.
Trots att värken gick över efter fullmånen o var mkt bättre redan i söndags är jag fortfarande väldigt öm i kroppen och väldigt trött efter en lång ihärdig värk helg. I går i skolan var det helt möjligt att känna annat än trötthet efter en hel helg med värk, men jag kämpade på. I dag sa dock sa kroppen i från och jag sov över larmet, återhämtningen är ju minst lika viktig efter värk... Lätt att glömma det har jag. Så nu några timmar för sent ska jag försöka bege mig mot skolan, det tar veeerkligen emot då jag fortfarande är trött o vet hur svårt jag har att koncentrera mig då men jag lärde mig trots all trötthet ändå en hel del i går, så min förhoppning är densamma idag. Kunskap, gees mig kunskap! :P (Mitt inre: vill inte vill inte vll inte, fötterna ömmar, kom igen, iväg med dig nu du måste, det blir roligt..)

Hoppas ni är utan ömhet i era kroppar
mår bra är glada av solen o värmen ute :) :)
Mycket Nöje!
Kramar
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0