Guess who.

Bästisar.
Gissa vem som hade värk och inte kunde sova i natt och knappt kom upp i morse. När jag väl gjorde det och var ute hade jag så ont i höger handen att jag knappt kunde hålla kopplet och som träningsvärk i hela benen, lite stel i nacken också. Har fortfarande ont och borde haft en 100% fri data-dag. Men det gååår inte, haha. Så nu vet ni iaf det. Jag har varit hemma i dag lät bli datorn tills eftermiddagen då jag fixade i ordningen bilderna från helgerna vi packade ner typ hela vårt hem. Allt vi inte behövde som fanns utanför köket. OCH jag fixade bilderna sen senaste helgen också! Har ett inlägg klart sen pack-helgen som jag kommer lägga upp efter det här faktiskt :D Bilderna från helgen vi var ute får ni längta till lite till... Men.... först en äldre bild, d har blivit lite av en tradition nu va :P
Bilden är tagen sensommaren 2010 (tror jag).
Två av mina allra bästa vänner. <3 till Er två. Vi har alltid så kul tillsammans. Hoppas vi ses snart igen Ester!! Kanske i morgon? Puss puss


Mycket Nöje!
-Miizen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0