Full Moon.

Borta. Vår wellnesscoach Maria sa på en gång när jag sa jag haft mkt värk under några dagar att de varit fullmåne och att många som har problem med värk får än mer problem då eftersom vi består av så mkt vatten. Jag skulle vilja vet mer kring hur det där fungerar med månens påverkan. Vet du? Hur som är värken borta nu, hur skönt som helst. Äntligen fri.

Distrubutör.
I dag var vi tvungna att få lite hjälp av vår wellnesscoach då de snabbt blivit tomt i vårt lilla örtskafferi. Så här är vår lilla familjs Distrubutör för Herbalife på väg mot t-banan för att åka och hämta lite produkter så vi  klarar oss, tills då vi beräknar att vår order ska vara här. Jag hjälper också till att distrubutöra ;) men det är Björns som skrivit under på de här, så det är hans konto faktiskt! Han har fått otroliga resultat snabbt och vi båda har mycket mer energi över nu!! Det känns väldigt skönt att hitta ett tillskott som är helt naturligt och välbalanserat på protein/näring och kolhydrat från naturliga källor som vi båda tror så hårt på o som vi hjälps åt med att driva framåt.

På tunnelbanan.
Foto: Martha Ligia
Nobelpris.
En utav dem som varit med o tagit fram en produkt för Herbalife har t.o.m fått Nobelpris för hans forskning kring den. Du kan läsa om produkten som heter Niteworks från Herbalife här:
http://wsn1015.well-shaped-now.com/vmchk/Kosttillskott/Niteworks/flypage.tpl.html
(Jag lägger även till den under Länkar och kallar den då "Nobelpris för Niteworks" så tar du dig dit med ett enkelt klick:))


Trygghet för den skeptiske.
Jag känner mig av flera anledningar väldigt trygg med Herbalife! Å Jag är väldigt noga med vad jag stoppar i mig och avskyr genmanipulerad o kemisk framställd kost av alla slag, den är så farlig. Det är mycket därför jag sett till att dricka Noni också, sedan flera år tillbaka OCH det finns en anledning till varför Börje Salming, AIK och FC Barcelona, LA Galaxy använder sig av Herbalife de också. Jag lovar att både Börje Salming, AIK och FC Barcelona är väldigt rädd om sig/ sina spelare och verkligen månar om deras hälsa och vill de ska ha den absolut bästa hälsan som ska vara mkt energi och extra bra tillskott från växtriket så de får den ultimata återhämtningen efter hård träning och kan bygga än mer muskler. De vill också självklart ha de absolut bästa resultat de kan få! Å kolla in både AIK:s:
http://image.herbalifemail.com/lib/fef6157676630c/m/1/DS+flyer+AIK.pdf
(Jag lägger till under Länkar också)
och FC Barcelonas resultat sedan 2 juni 2010 och framåt kanske du känner till? ;)
Herbalife, tror jag verkligen på!


AKTA ER FÖR...
De näringstillskott du kan hitta överallt i affärerna idag, akta er för dem!!! ...produkter är inte korstestade o de kan ge farliga kemiska reaktioner i kroppen i kombination med varandra. Dem avråder jag verkligen att peta i sig, de har givit flera idrottare positiva dopingresultat på grund av att de inte är naturliga eller testade!!! Dem vill företag bara tjäna pengar på att sälja! Akta!!

Felefonmötet i dag. (det är meningen att d ska vara ett "F";))
Det gick hur som mycket bra, mycket bra...så kul att få jobba ihop med min bättre hälft med Herbalife! Telefonmötet i dag var med Björns vän, det är alltid lika intressant med kostfrågor. Vår coach genomförde en wellness-analys på kompisen via telefon (konferenslinje) o vi lyssnade i studiesyfte då allt fortfarande är väldigt nytt för oss. Intressant var det.

Mycket Nöje
Martha Ligia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0