Down down down.

Packing våra saker - Down down.
Förr förra helgen och förr förr förra så packade vi alltså ner allt vi ansåg överflödigt att ha framme nu inför flytten till vår nya bostadsrätt den 1 April....WEAAH!! Första helgen vi packade glömde jag nästan fota men såhär såg det jag fångade på bild ut. s u d d i g t men det kändes ungefär så här suddigt till en början också. Vårt hem blev en enda stor röra.......dah!

Helg 2.
Näst kommande helg packade vi enda från fredag kväll till söndag. Vilket har gett oss ledig tid helgen som nyss var, å helgen som kommer då vi ska ner till Småland. Skönt att inte känna stress trots att vi nu kommit in i mars redan (!!), bara några få veckor kvar till flytten. Vi känner att vi gjort helt rätt som startade så tidigt!! Ellerhur..!
'





PAUS.



Måste vi packa mer???!?!
Fast bilden är rätt orättvis då det oftast är jag som inte orkar egentligen, haha. Här
har vi ju den drivande mannen "vi måste bli färdiga, kom igen, jag orkar inte stressa sen".


Flompa gillade Björn extra mycket den här dagen. Han fick helt enkelt inte packa vidare
ett tag utan de var tvungna och gosa bara liiite till. Så jag packade på egen hand ett tag,
men det gick fint det också:)



Nära slutet.
Här har vi inte mycket kvar för dagen. Hade ett tydligt mål den här dagen också då
vi skulle ha en lite bjudning för våra inneboende på kvällen. Det är skönt med mål det är
lättare att få saker klara då, särskilt när tiden ligger en hack i häl. Packa packa packa!



Skriva på alla lådor - yep yep.




FÄRDIGA! Look, what a different.
Dags att duka upp och tända ljus inför en mysig lördagskväll.Duken
vi fick av Björns mormor invigdes här också, himla fin tycker jag. Passade
perfekt på vårt svarta vardagsrumsbord!













Sunny Sunday.
Dagen efter en trevlig, men lugn lördagskväll så packade vi
relativt lite, sen tog vi det bara lugnt. Kände vi var värda det.
Missen också <3







Today.
Idag har den där högen byggts på än lite mera  på höjden då vi fått dit något mer allt eftersom.
Har tvättat större textilier och etc och packat ner och sen lagt på högen också. Till nästa helg
så åker allt överflöd som finns i köket också ner och placeras till högen. Vem behöver 5 olika
sorters kastruller? 10 former? 7 djupa tallrikar? och 50 olika bestick? Nope, minimalistiskt,
som modet just nu :P det är vad vi strävar efter. På tal om det, f-n vad jag längtar till ett jobb
och kunna köpa kläääder. Jag vill, jag vill, jag vill. Att vara student suger på det viset. Lycklig att
jag har Björnen som ställer upp då det krisar i bland <3


Mycket Nöje
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0