Flitig!

C#.
Suttit i skolan och programmerat övningar i C#, svarat på frågor och fått super lärorik och pedagogisk undervisning hela dagen. Mer och mer faller på plats! Jag var dock väldigt seg hela dagen, väldigt... men jag fick ändå mkt gjort så jag är nöjd :)  I kväll lagade Björnen mat till mig, sen blev det goood semla till efterrätt och en film med världens bästa sambo. Promenader med Flompan blir det också alltid på efm o kvällar :) I morgon har vi ingen vakt till henne mitt på dagen så i morgon har hon fått lov att följa med mig till skolan :)  Vi är inte så många där nu då de flesta är ute på praktik, går säkert bara fint. På tal om praktik kommer jag antagligen att göra min vid senare tillfälle. Går bra det också:) Jag är glad att jag kan vara i skolan nu när vi får extratimmar med de inhyrda konsulterna. Att få fokusera helt på programmering och Sharepoint och fullt ut kunna utnyttja deras stöd och närvaro är värt så mycket för mig. Jag ska djupdyka i kurslitteratur när det blir egna studier senare i veckan.

Spännande
I morgon är det dags för Kropp-scanning på Herbal kl 18. Det ska bli spännande och se resultaten! Hur mår kroppen min tror ni?! Hörs vänner, ska krama kudden nu =)
Foto: Martha Ligia
  • Namn: Blanka
  • Ras: Munsterländer
  • Tysk jakthund, fågel.
Kontinentala stående fågelhundar (av spanieltyp) - wikipedia.se
  • Ålder här: 7 år och 5 månader. (bilden är tagen för någon vecka sedan).

Mycket Nöje!
Kramar
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0