Jul och O´Malley The Caat

God Morgon kära läsare
Jag har lagt upp lite bilder från Björnens och min Julafton å så på vår fina O´Malley Cat!
Har inte så mycket mer att tillägga just nu faktiskt, är rätt trötttt nu. Har suttit och valt ut bilder hela natten så vill mest bara sova nu :P Jag ska försöka återkomma med ett inlägg rätt snart igen hoppas jag!!
Hoppas att Ni ska gilla mina bilder!!
Mycket Nöje!!

____________________________________________________________________________________

Jo Granen, Jag, Blanka och Wilda är på plats för en mysig jul hos Björnens föräldrar =)
Wilda 'Matilda' tar sig en sväng runt om granen =) (Matilda fyller jag alltid i själv, Wilda är namnet)
Ute på gården i det lilla huset bor alltid jag o Björnen när vi besöker Norrland =)
Den svarta Voffsen heter Blanka och är Björnens o Min vovve =)
Julgodisbesöket vi gjorde hod goda vänner till faren i Växjö innan jul. Konstälskande människor.
Julgodisbak krävde även en Tomteluva :)
Björnen och hans Mor =)


Shmallan....
O´Malley vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0