Shit majbritt då var jul och nyår över! Nice!


hej käära bloggen
jag hittar inte den där fotografen jag skrev om för ett tag sen!!
Annars har de varit jul o nyår o vi har varit på resande fot alla fyra djur. Det har varit kul och trevligt mysigt o allt de där men det är ändå alltid skönast att vara hemma igen, de gillar vi. Tyvärr vet vi ju inte hur länge det här kommer att förbli vårt Hem nu dock. Var o kollade på hus men de låg för lång ut o skulle nog bli snäppet för dyrt i slutändan ändå, så de blev det inte.

För övrig åkte jag till skolan idag och fick vända på halva vägen. Skitskola som inte kan informera när folk är sjuka, första jag gjorde var att kolla skolmailen. Så trött på EC. Vissa saker är toppen andra dåliga och verkar förbli sådant. Får verkligen hoppas de gör ett uppryck snart. Klart lärare kan bli sjuka men informera då för
he----e.

Nog om det, här kommer lite bilder från Jul o Nyår. Jag har inte längre testversionen och jag äger inte Photoshop CS5 själv så hädanefter är allt oredigerat. Det ser ett tränat öga väl, men jag väl ändå påpeka saken. Foton utan redigering är en konst att ta dem också ;)
Mycket Nöje!

Julklädd = klar för julspel ;)

Julens hit-spel, SET.
Björnen och hans kära Morfar.
Björnen med sin bror på broderns födelsedag!
Våra päron vid dukat nyårsbord i Åre.
Syskonen Höglander fanns också vid nyårsbordet i Åre.
Värdparet för kvällen var Pappa och hans Lillasyster. Gjorde utsökt nyårsmiddag!
Större delen av Höglander-familjen vid 12- slaget. NU blir det 2011!!
Min släkt vid 12-slaget!
GOD FORTSÄTTNING PÅ 2011 ALLA SOM SER DETTA!!
KRAMAR MIIZEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0