No Picture!! Miss miss miss.......

SAAKNAR!!!
Åhhh vad jag saknar denna maskin. Det är ju min pappas å han har precis varit på en resa till Egypten där han så klart ville ha med sin kamera - med all rätt. Men f-n man vet inte vad man har förrän man förlorat det eller hur man nu brukar säga, det stämmer iaf verkligen. Trodde inte att jag skulle märka så stor skillnad på att inte ha den här hemma. Jag tyckte inte att jag tog så mkt bilder?! Men jag använde den nog mkt mer än vad det kändes som att jag gjorde för Tomt det är det, verkligen.
__________________
KALAJS!
Ska snart ner till Växjö igen för mer firande av hans födelsedag, dags för andra sidan av släkten om vi bara kan få i hop ett datum. Så efter den festen så hoppas jag på att få tillbaakaa den, hoppas hoppas hoppas. Men ska nog gå, den ligger ju bara o dammar när han inte är i väg på sådana där speciella resmål, därför Han har köpt den!! Men han verka tycka att det var kul att den dyra maskinen blev utnyttjad även annars, iaf sist jag hade den förutom att han blev lite orolig att jag skulle slita ut den :P  Så mkt som det blixtrar om den när jag har den menade han haha! Men det är ju vad den är till för också, som han själv tillade sa, så, Let´s blixtra på!! <3 åhh min Låne-D90!! JAG SAAKNAR DAJJ, KAMERAN kom tillbaka så lovar jag att jag aldrig mer ska gnälla om att jag inte har Photoshop! Ska köpa det istället så blir det tyst på mig!!:P:P
_____________________________________________________________________________________________
Måste ge Cred till vår Olympus ändå med bilder sedan i somras på vackra Grekland
Riktigt bra Kamera det också! Som tar otroligt fina bilder!! Inte att förglömma den lilla skönheten!!
ska genast plocka fram den igen tror jag :) Lätt att glömma den stackarn när man slänger fram en superstor Nikon
de skiljer sig faktiskt bara  ca 3 lappar i pris!!!
En Grek-Kisse sen i somras, IOS 2010.
Vid Hotellets ingång, IOS 2010.
En foten i havet, Andra på land. IOS 2010.
_______________________________
Sleep tight berättar jag mer om BRIS-kvällen, snart...
_________________
Natti natti,
Kraamar
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0