My Hair

Dags att gör något åt allt hår, men vad det vet jag inte?? Hjälp!!
I dag har jag varit lat och inte gjort så mkt på dagen, fast jag borde ha gjort massor, sen mötte jag upp världens bästa Hélena för en väldigt uppskattad kvalitetstid med henne. Hon har flyttat hem från London till J-kpng!!!! Underbart att ha henne närmare hoppas att hon ska trivas i Sverige nu och inte få abstinens och dra tillbaka till London igen!! Hon har iaf anställning ett bra tag framöver så hon kommer att ha gott om tid att känna efter hur Sverige känns nu efter många år utomlands!! Skönt!! Hoppas på att vi ska hålla en fin o bra kontakt nu så kommer hon aldrig vilja lämna Sverige och Maaj sen :P :D ;) Ellerhuuur gumman!?!?!?
_______________________
Under kvällen har Björnen och jag varit på BIO för halva priset, sånt gillar vi!! Överblivna företagsbiljetter jag fick köpa av en god vän på Huma Nova!! Vi såg  "The tourist" - en riktigt bra film med Jolie&Depp i huvudrollerna!!!
_____________
Dags o sova lång dag i morgon med skola och lägenhetsvisning samt BRIS- informationskväll!! Blev kallad då jag fyllde i ett formulär och när de granskades tyckte de jag var lämplig för att finnas på deras ideella förening o bjöd in mig till informationsmöte hos dem. Där ska de berätta mer kring deras verksamhet och hur jag skulle kunna hjälpa dem med deras huvuduppgift, som är att möta barn som har det svårt där ute. Ska bli intressant... berättar mer om det snart...
_____________
Seeya!!
Kramar
Miizen

Kommentarer
Postat av: Carina

Snygg bild!

Gillar den verkligen!

2011-01-27 @ 00:47:42
URL: http://carinahoglander.se
Postat av: H

I will never leave you!!

2011-01-27 @ 22:23:23
URL: http://helegaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0