Bostadsrätt!!

Sorry, vet att jag inte är så duktig på att uppdatera min blogg mkt annat att göra och tänka på. Projekt just nu är att hitta en lgnh, bostadsrätt, hoppas de ska gå vägen! Vi missade visningar idag p.g.a våra inre klockor sa att vi hade en timme mer på oss än vad vi hade tror jag, eller ja, såg fel, eller båda, vi vet inte. Hur som blir de flera st visningar i morgon, kanske, om allt går enligt planerna! Annars är det skola och terapi som gäller, så de blir en FULL dag! å det blir tisdag och onsdag också, hjälp, den här veckan kommer gå snabbt! Måste sova nu!!
Now, Wish us luck!
_______________________________________________________________________________________________
Åhh snart är det sommar igen!! Tänkte på det idag när solen lyst så fint över Sthlm,
helt plötsligt är dagen lite ljusare och längre, så snart ÄR det sommar igen!!! =) :P
den här är från när jag var ute o gick i somras här i vårt område!!
Å det här är min bättre hälft på vår sista hotellnatt på Santorini i somras
dag 13 av14 då det bar hem till Stockholm igen ( år 2010).
____________________________________________________________
Natti natti!!
Kraaamar
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0