"Never mind I find someone like you..."



ADELE



 


Bra start!
Har haft fullt upp med skola i början av denna vecka, C#, fart på det 120% + intervju på BRIS och terapikväll + ett LIV Tack! :D I morgon är jag hemma så då ska jag försöka lägga upp lite bilder sen helgens stora flyttpackning här och lite annat smått och gott. Det är iaf planen sen ser vi vad som händer :P Jag bjuder på lite ego-bilder i kväll men mer åstadkommer jag inte nu. Jag är nöjd med dagarna hitills på den här veckan, mycket nöjd faktiskt, och vet ni jag har fått en liten pyssling där hemma i Växjö i dagarna också :D Hon föddes i förrgår tror jag det var? kl:04.00, en liten tjej. Det är min gudmor som fått sitt tredje barn - men första babyn med sin nya kile..:) Stora GRATTIS till familjen =)

En tråkig sak har det hänt också men det är en hemlighet. Jag tänker dock mycket på det nu

men det är inget jag kan berätta här.

 

Sov gott !!

Kramar

Miizeen

 

 

 

ps Älskar att jag trollat tillbaka mycket av min musik på datorn nu!! OCH hittat det som gömt sig och som tog upp mycket plats innan också! d e puts väck nu! weee!!! ds

 

ps2 Dagen efter Maria P H tog brons tog en av herrarna, Jens Byggmark, Silver i Herrarnas Slalom!! Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0