Ordning med Muji

I Loooove <3......

ORDNING OCH REDA
Blev en ordning o reda pennvässare från serien i kväll för mitt lilla skissprojekt. Köpte lite stuffs när jag var på väg hem från kvällsmötet, jag går nämligen rakt igenom Åhléns City till och från gruppmötet :)
och...

MUJI
Köpte ett MUJI-skissblock å en nice plastfick för förvaring av skisserna också :) inga andra har öppet kl 21 för sådana köp, loooove Åhléns City! Fastnar i princip alltid på skivavdelningen där eller ja, media överhuvudtaget!! Å så pappersavd då=)
Nu åter till skissandet av min systers framtida tatuering. Osäker på om hon kommer gilla mina skisser dock men hoppas kan jag ju alltid!!! Mötet med gruppen på Huma Nova gick fint och var väldigt bra idag tycker jag. Alltid så mysigt att träffa min grupp, härlig dynamik där!! I morgon väntar musikäventyr!! Ska jobba med skivan tsm med Kim igen!!

Kraam
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0