No moonlight tonight.

Efter en månfri nattur med Blanket och Björnen känner jag mig lite piggare. Det blev inga kärleksmums en annan dag men slutet på filmen vi började se blev det iaf, "Invictus". Å nu är det dags och sova för mer skola = programmering i C# i morgon och tisdag :D Ska nu lägga mig jämte den här mannen och missen som sover på armen o min kudde, o vovven på fötterna.... Mmyysigt har jag det här :)
Bilden är från vintern 2009 då vi bodde i en liten stuga med öppen spis :)
Jag lääängtar tills onsdag också då jag äntligen ska klippa mig!! Såhär tror jag det får bli :)
Hoppas på att det blir fint på mig också :S

Sleep tight
-Miizeen-

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för kommentaren! =)

Jag tycker frisyren ser riktigt bra ut!

Ska bli spännande att se hur det blir! =)

2011-02-28 @ 22:37:18
URL: http://carinahoglander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0