My weekend.

Party party.
Blev en bra kväll på stan i fredags var hemma igen på lördagsmorgonen :P haha. Lördagen blev en lugn och välbehövlig hemmakväll i soffan i Björnens famn med film och allt som hör en myskväll till. I dag söndag har det varit städdag, kanske ska göra kärleksmums sen också men jag känner mig lite hängig, så kanske ska satsa på att vila lite istället? Hm, Time will tell. Känner efter lite till.

A Picture.
Bilder finns sedan helgen men jag har inte lagt in dem ännu då jag håller på att skapa ordning med andra filer just nu så vill jag inte röra till det + att jag inte hunnit eller orkat riktigt. Tar tid, så är det. Får bjuda på ngt annat så länge:) Här kommer missarna, Mallan lite yngre tillsammans med min Sessan hemma hos pappa i köksfönstret! Söööta va? :D
Kortet är taget Vintern 2010. Mallan är ca 4-5 månader här
och sessan inte så långt i från sin 13 årsdag.



Hoppas Du har haft en nice helg,
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0