Kärleksdag <3

I dag hade jag önskat att världens bästa Björn inte behövt gå upp så tidigt och försvinna i väg på jobb. Jag hade velat vakna och få ligga lite i hans Björnfamn och mysa och kanske se en film eller kolla på ngt kul på tv. Äta en fin frukost och bara mysa hela dagen. *Jag Älskar Dej Björn!! Masssooor!!! =) Pussar!

Nu är det en fantasi och jag gå upp, duscha och iväg till skolan, "Nya skolan" det ska bli väldigt intressant. Efter det blir det skola igen mellan kl 16-21. Men jag funderar på att gå lite tidigare i kväll för att hinna vara med älsklingen något under hjärtansdagen, är inte hemma förrän 22 annars o då blir de väldigt lite tid tillsammans med tanke på att Björnen har ett jobb som börjar så tidigt, men vi får se, betyder mycket att vara på skolan också. Ska prata med älsklingen så får vi se hur det blir ;) Hoppas ni får en fin Alla Hjärtans Dag, MYCKET KÄRLEK från mig till Er!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!

Stora Kramar
Miizeen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0