Bilder!

Svenska Damlandslaget i Alpina VM
Jag har lagt ut bilder på tjejerna som körde Alpina VM nu i inlägget under det här, så ni vet vilka de är som jag ägnat min dag åt idag:)


Sexualkunskap
Under kvällen blev det Tacos med Björnen och visning av lgnh för blivande hyresgäst här. Annars har vi bara slöat o kollat in sexkunskaps-filmen de numer ska visa i högstadie-skolorna eftersom pedagogerna saknar kunskapen för att undervisa i ämnet så många skolor hoppar helt enkelt över sexualkunskapen idag?!!!? Hur e det möjligt?!? Hur som, filmen var bra tyckte jag!! Du kan se den på: http://urplay.se/161302

Lägger även till "Sex på kartan" under mina  "Länkar" om ni inte vill klistra och klippa själva.





















Mycket Nöje! ;)
Miizeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0