Bästa Tom !!

I kväll ringde min sambos bror Tom hem från Thailand =) Det lilla kräket har semester och har dragit till Thailand för att hälsa på en av hans bästa vänner som ....dra mig baklänges...pluggar Thailändska där haha. (Har han verkligen nytta av det senare om han inte ska bosätta sig i Thailand? Fast det kanske han ska? Han verkar iaf ha skaffat tjej där nu som ser rätt Thailändsk ut i min ögon - den som lever får se ;)) Hur som nu virra jag helt bort mig. Jo, han ringde iaf och världen är liten minsann, för där nere visar det sig att han umgås dagligen med mitt gamla ex:s ex, alltså tjejen mitt ex var tillsammans med före mig. haha. Hon ringde till mitt ex och ville träffas igen i början av vårt då väldigt nya förhållande, och hur det tog slut mellan henne och mitt ex, det vill jag inte ens ta upp. Hon var min favvotjej nr 1 då liksom - NOT. haha. Nu idag, i Thailand så umgås iaf  Tom med henne varje dag och dricker öl och har det trevligt  - söt tjej o säkert jättego i dag men konstigt sammanträffande! Världen ÄR minsann liten, det är otroligt spännande och Leva inte sant? ;) :P
Tom
Jag har kommit på att jag är barnsligt rädd om mitt liv, att jag verkligen vill leva och älskar att leva mitt liv. Det är det värdefullaste och bästa jag har. Helt ärligt visste jag inte att jag gillade att leva så mycket förrän för några veckor sedan när jag märkte att jag blev totalt livrädd när jag halkade och höll på att falla ner mot den iiskalla stenhårda isen baklänges - det första som slår mig i sådana sammanhang är det absolut värsta som skulle kunna hända efter döden då - AKTA DU KOMMER BLI INVALID!! HÅLL BALANSEN!! så rädd är jag. Freakishhlishh LÖJLIGT rädd. Fan vad töntigt, jag måste arbeta med min lilla hjärna och den där överdrivna rädslan. Men jag kan iaf skratta åt mig själv några sekunder efteråt - det måste vara bra. Sen tror jag att jag är rädd för att min sjukdom gör att det skulle göra minst 10X så ont som när den utan Fibromyalgi ramlar mot marken eller slår i sitt knä eller arm ngnstans. Säkert därför jag tror jag ska dö varje gång också, för sjukdomen gör så att jag tror jag kommer bli skadad för livet jag bara slår i minsta lilla eftersom det ilar ut i hela kroppen många gånger. Det är svårt att greppa de där där både för mig och er tror jag men så är det med det. Nu efter att ha pysslat med min lilla blogghörna hela kvälllen är det dags att krypa intill Björnen och somna så gott. I morgon är en ny dag!! Undrar vad som händer då!! I dag var iaf höjdpunkten samtalet från Tom, han brukar ringa till mig och höra hur Jag har det då och då, det är sött att han ringer oss båda två. Älskar personer som förstår att par inte sitter i hop vi har väldigt olika tankar, känslor och liv - även om en del av livet för oss är ett gemensamt så sitter vi Inte ihop!! Tom är duktig på de där, eloge till honom!

Godnatt på er och sov så gott!!!
Många Kramar Miizeen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0