Fantastiskt...

Fantastiskt dålig på att blogga måste jag ju säga att jag är. Men vi har kämpat för att få i ordning här länge o när de väl var klart och vi hade vår inflyttningsfest (i fredags faktiskt), har de varit skönt att bara koppla av lite. Å veckan som gått hitills har d varit och är de tentaplugg inför i morgon, då smäller det OCH nästa vecka också, och de blir inte lätt det är en sak som är säker. Ren kodtenta, där vi måste kunna koda så pass bra att vi ska få ner hela tentan på papper i kod och utan de där små missarna som är så lätt att man gör, men när vi kodar i skolan är de ett program som säger till oss. Under Kodning med blyertspenna och poängsättning är det mindre tillsägelser skulle man väl lugnt kunna påstå. Men de får gå som de går helt enkelt... jag har gjort mitt bästa igår, å ska göra mitt bästa i dag inför, och i morgon på tentan så hoppas vi jag klarar den. good luck too mee... <3

Kramar
Miizeen

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det är verkligen svårt med programmeringstenta när man ska skriva med penna och papper bara!

När vi hade var vi många som önskade att man iaf skulle få ha en dator att skriva på, även om vi inte fick ha kompilator till hjälp!



Men det kommer du klara galant!



STORT lycka till!

Kram

2011-04-19 @ 17:40:06
URL: http://carinahoglander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0