10 dagar.

Nytt.
En vecka lite drygt har nu gått i nya lägenheten. Alla lådor är uppackade och tavlorna upphängda, bord i hopskruvade. Men det är fortfarande en del kvar, småpyssel som måste göras och det måste städas ordentligt igen då allt blir dammigt så fort man stökar och så är vi ju två människor och två djur på en relativt liten yta och då går det snabbt. Så är det. Jag har även hunnit med vara på EC, Huma Nova, en intervju för extrajobb till hösten och provjobb inför sommaren sedan vi flyttade in här för 10 dagar sedan! Det har varit mycket med både miljöombyte, två skolor, intervjuer och provjobb under dessa dagar.  Dessutom går det nu från vinter till vår ute och bara det är en omställning som är rätt stor i sig, iaf för mig, har börjat nysa lite också, vet inte om det redan kan vara gräs? det är igen förkylning iaf. Å Hela vintern har jag hållt mig frisk, i år också! Yaay!


Inflyttningsfest
På fredag är det inflyttningsfest med hälsoinledning! Det ska bli roligt! Men det blir mycket plugg och inredning innan fredagen är här. Måste fokusera nu! Blir inte så mkt bloggande vidare heller kan jag tänka mig, har ju redan varit superdålig på det sedan vi flyttade in men jag hoppas ni förstår det :) Jag tar lite paus, har inte riktigt ro att blogga ännu här, ledsen för det vänner. Men håll utkik ibland får jag för mig och när det lugnat sig lite här så kommer jag nog i gång igen skulle jag gissa! Då kommer det bilder och mer.... i framtiden... men när det lovar jag ingenting om!


Hoppas ni ska få en bra vecka!!
Många Kramar
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0