09-12

Done done the run.
Njaaaa... helt nöjd är jag inte nu i efterhand. kändes bättre när jag lämnade in än vad det gör nu. men om de blir omtenta är de inte hela världen iof. jag vet att jag missa på att använda modulus korrekt för en uträkning i en if-sats och jag vet att jag jag glömde vad "R" stod för i CLR. Jag vet inte om jag gjorde korrekt anrop och lyckades med en utskrift som han ville ha den, men min gissning är... NOT :P. Den större frågan gick dock bra, faktiskt, förutom att jag trixa till de (försökte) lite för mycket på slutet. Synd, för om jag inte gjort de sista skulle den varit helt korrekt i sin språkstandard (kodade in den när jag kom hem därför jag vet). Även vilka data - o ref -typer som implicit går att typkonvertera mellan har jag missar, o kanske missar jag då hela  poängen för jag svamlat till det lite där, så går de när man är osäker.. koko:S.... såååååå.... kanske godkänd kanske inte. Hade ju varit skönt att slippa Omtenta, men samtidigt vore det nice att klippa ett VG på den här kursen(kanske man inte kan få på en omtenta iof??), så på gott o ont (vilket fall) för redan nu kan jag ju säga att jag lärt mig en hel del av mina missar - de är bra o veta vilka de är man missat, framsteg bara det för mig att kunna se o upptäcka fel själv, men också tungt så klart, tänk att allt har två sidor hur man än vrider o vänder på både bra o dåliga sakeer. Men hur som jag verka ändå rätt jämn kunksapsmässigt med några andra när vi pratade efteråt så ska bli spännande och knäckande( :P ) o se resultatet sen. Jag har inga höga förväntningar (lika bra det!) även om de kändes helt ok iaf :) Å 09-12 är så klart tiden jag skrev idag :)



I morgon är det skärtorsdag! :)
GLAD PÅSK på er!!


Kramar
-Miizeen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0