möbeltur o tårta.

Designfreaks.
I går var vi och kollade på säng och soffa och Björnen slog till på båda två vilka just nu hade fantastiskt bra priser, så inom en snar framtid kommer vi ha nästan ett helt annat utseende och känsla här hemma nice =) Framförallt kommer vi sova såå mycket bättre! Mjauu vad skönt..<3
Tempursäng Relaxation
Handgjord soffa från INDORI, dock inte riktigt i det här utförandet.




Tårta.
Igår var vi och firade vår vän och åt fantastiskt god tårta. Det var trevligt och Björnen träffade sin bror där. Som vanligt är det inte en minut stilla i de där gänget utan det blev basket på schemat och som vanligt så får jag titta på eftersom min kropp inte klarar de sorts lekar de ständigt har på schemat. Jag och hunden titta på och även om Björnen inte är den som gillar röra på sig, tjatade de tills han var med en stund och spelade ändå. Han var inte alls klädd för det och inte jättenöjd att behöva springa runt och bli varm och nästan lite svettig i sina finkläder (vita jeans och fin tunn ylletröja) men det gick iaf, han var med lite. Dessvärre missade jag Kim, vi åkte precis när han vår på väg ut så myskvällen som skulle passat mig desto bättre där uteblev för en myskväll här hemma ist som inte var fy skam den heller =) Utfrågning på svt, film och en kebabtallrik blev det, yammi yammi :)


Monday.
I dag står privat psykosyntesterapi i Liljeholmen på schemat och så har jag lite annat jag måste styra upp! Hoppas du har en fin dag. En vecka kvar till skolstart!! :)

Kraam
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0