ice age.

Valspecial var dag, Tv4 22.40.
I dag har jag kollat på Ice Age 1 tillsammans med vår inneboende som varit hemma lite i veckan. Sen har jag bara tagit det lugnt och varit ute med vovvan förstås. Å när Björnen kom hem blev det god mat, dusch och klippning av hans kaluffs på schemat :) Å i år följer jag, ja iaf hittills, var dags Idol-program på tv, likaså var sen kvälls Valspecial med Ekdahl och Birro! I morgon kommer Reinfeldt och Sahlin till prog. Det får jag absolut inte missa. Men kvällen program med Björklund i spetsen var inte heller illa eller gårdagens program med artister som var där med sina tankar och frågor. De har ställt upp med konserter i de olika färgerna o visst hade de åsikter! Mycket intressanta sådana.

Kraam Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0