i går i dag och i morgon.

Sol.
I går satt jag ute på balkongen och läste inför morgondagens möte med studiegruppen i Mälarhöjden. Det var sol och fint väder och hunden och katten låg ute på balkongen med mig. Annars gjorde jag inte så mycket i går tror jag inte, vi lagade mat och så och så kollade jag på fångarna på fortet :) Men gillade inte det avsnittet och råkade missa slutet för att jag gick ut med Flompan just då.

Nu.
I dag har jag haft sån där värk man kan ha en gång i månaden, men nu är det bättre och jag ska föröska komma på något att stoppa i mig och sedan gå ut med Flomp. Vi ska egentligen till djuraffären men får se om jag kommer så långt nu. Jag har borstat djuren idag, det tar tid, iaf om man ska göra det ordentligt och det vill jag. Det ger resultat, när vi är ute på promenad så får jag komplimanger för att jag sköter hennes päls så fint :) Hon mår bra av det hon också, och han också Mallisen. Som innekatt behöver han mycket pyssel för att må bra annars blir han lätt rastlös. Jag skulle vilja ta ut honom typ varannan dag så han också får går lite i sitt koppel, samtidigt som jag inte vill göra det till en vana. En marklägenhet vore bra kunde jag öppna för både vovve och katt eller ett Hus! Ett HUS vill jag ha NU, Ge mig ett :P :D

I kväll.
Vi ska städa och sen vidare och köpa Antennsplit så vår inneboende ska kunna se alla kanaler vi ser och välja själv vad han vill stanna på så han inte har bara vad vi ser (det är alternativet). Det ska vara klart och fungera på fredag, så bäst att testa redan idag. Sen blir det nog en halva-priset bio när vi ändå är ute, men vad det vet jag inte. Sist vi var såg vi Shrek 4 3D, men den var det så klart inte halva priset på, men det var det enda vi ville se och som vi inte sett som gick den tiden den kvällen, så det blev den och en öl på stället Amazonas innan :P

Sen.
I morgon är det studieträff på kvällen. På dagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Kanske läsa klart det sista som jag antagligen inte hunnit färdigt tills Björnen är hemma idag. Sen är det bara 1 dag kvar till HELG, Yaay!

Kraam
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0