hohoho.

skön soffa.
vi blev trötta och drack öl och såg film hemma istället sen =) Men vi missade inget artisten vi skulle se hade uppträtt full och Hög, och avslutat med att gå på scenen själv och spela lite trummor utan sitt band - fiasko. Sen var det visst möss inne på trädgården också. haha. Men kanske åker vi för att se hur det är där på bartömningen nästa helg ist=) Ester kom förresten till oss i går natt efter hon varit ute med några kompisar så vi satt och pratade lite på natten här hon och jag det var mysigt och så gick vi morgontur idag med Blanka Fjonkan.

majsan.
i dag återstår det att se hur det blir med bröllopsfesten för mig. Jag kanske blir hemma med vovve istället, och min halvömma kropp sedan cykelturen igår :S får se, vissa av gästerna var hundrädda nämligen annars skulle hon ha följt med oss. Väntar just nu svar från den hundrädda familjen. Blir väl antingen så eller att jag rastar henne väl o följer med ett tag. we´ll see!

TRevlig lördag :)
Kraam Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0