Fredag.

Downie.
uhh jag sov dålig i natt och när jag vaknade lite innan 07 i morse kunde jag inte somna om sen =/  Jag längtar till min It-utbildning börjar nu nästa måndag, men oroar mig för att jag fortfarande inte fått ngt schema :/ Har mailat men får inget svar av hon som är ansvarig här i Stockholm, dåligt. Sådant stör mig. Sen är jag lite förvirrad och irriterad på några av mina relationer. Lite besviken på mig själv också, men det kanske är nu när det är så mycket nya känslor med i spelet som det går lite upp och ner. Det är inte skönt iaf, kan inte säga att jag är helt nöjd som det är just idag, inte alls. Men som sagt, jag ser verkligen fram emot utbildningen och att jobba vidare med Mig själv så löser nog det ena det andra och tredje när jag får mer rätsida på saker och hur jag ska förhålla mig till allt och alla för det är inte lätt som det ser ut i dag, bara jobbigt. Å Ibland orkar jag verkligen inte med mig själv heller som det är just nu, och jag saknar en del.

Möbel
Nu har vi tröttnat på att ha en för liten säng så i helgen ska vi kolla runt i möbelaffärer. Kanske blir det Grönan under helgen också för under hela sommaren så har vi inte satt vår fot där. Så himla mycket turister och köer på sommaren iaf, men än så länge har de ju öppet o i morgon är det gratis inträde för TELE2-kunder :) Så vi får se
:P

Ikväll.
Vi får se vad det blir av kvällen, hoppas att jag blir på bättre humör. Det är den tiden av månaden som gör att känslorna är svajiga också fast det är som sagt lite relationer jag inte är nöjd med heller som verkligen tär på energin. Men det löser sig nog, snart kommer iaf min bättre hälft hem här, så då kommer jag nog på andra tankar iaf :)

Hoppas du får en mysig helg!! =)
Kraam
Miizeen

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej MarthaLigia,



Vi på Tele2 är glada att läsa att du funderar på att utnyttja erbjudandet om fritt inträde på Gröna Lund. Förutom inträdet bjuder vi även på glass.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-09-03 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0