O´Malley.

En Photoshopad Malliboy stod på tur för photoshop - så här är han!
Fastnade i programmet trots jag lovat mig själv att göra annat. I morgon ska jag föröska hålla mig borta från foton, photoshop och från bloggen! Undrar hur det kommer gå. Wish me Luck! :)



Jag har en fantastisk naturfotografs bilder som jag skulle vilja visa er men frågan är om jag kommer att hitta tillbaka till hans sida. Det var minst ett år sen jag hittade den. Ska göra mitt bästa och se om jag lyckas för att kunna visa er bilder på människor i naturen. Bilder som är så otroligt vackra, å han är inte vilken fotgraf som helst heller, ni kommer definitivt förstå vad jag menar med det (om jag hittar sidan vill säga).




Nighty night!
Mycket nöje
Kramar
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0