weekend.

Tor.
fredagen var både Björn och jag av ngn konstig anledning väldigt slöa. Det var inbokad picknick i Vasaparken med en god vän och hennes man. Ja, Man, de är alltså gifta. Tyvärr började det spöregna så den planen gick rakt ner in the trash. Vem vill ens sätta en fot utanför när de bara slog ner regn, och så åskade det också. Nej, vi läste lite tillsammans i vår spännande bok och sen blev det lite nattmat. Björnen deckade efter det, själv blev jag av ngn underlig anledning uppe tills det var morgon igen. Jag somnade en halvtimma innan Björnen klev upp. Å då hade jag varit ute med Blankisen o gett henne frukost :). Sen somnade jag gott, sov ca 6h innan jag var på fötter igen :)



0034.
Jag ägnade natten åt att registrera mig på Grannar.se. Det var även där jag hittat vår eventuella hundvakt för idag. Hon var här och hälsade på Blanka och allt, men när de började närma sig dagens grillning så backade hon ur det hela. Jaa, men otur är jag dock van vid. Är det inte de ena, det andra eller tredje så är det de fjärde -men jag är glad ändå :) Mackan ringde från Spanien idag och han lyssnade på vad jag hade o berätta om min värk och situation just nu. Han sa att jag verkade se det positiva i det som Är just nu, och att jag lät glad, å det är jag, Glad :) Allt är relativt och för min situation så är allt så bra som det kan vara just nu. Jag är glad för det jag har, det jag får hjälp med dagligen i vardagen som jag inte klarar av och den hjälp jag får av samhället för att må bättre i kroppen. Jag är så GLAD att det inte är värre värk än vad det är, just nu, och Jag är glad för vart jag är och dem jag har omkring mig, jag står trots allt som hänt relativt stadigt på jorden känns det som och det känns Bra! :) Jag känner mig trots att jag inte umgås mycket med andra i vardagen (rent fysiskt) väldigt omtyckt, och viktig, älskad av er och det gör mitt liv så värdefullt, det gör Allt. Så Tack, ni gör mig lycklig, alla ni uuunderbara Vänner o släkt som jag har på avstånd. Vi har varandra och det är Guld, kärlek!! Mm!

Gyrella.
Även idag har vi varit trötta, men fulla med kärlek, vet inte om vi är såååå slööa p.g.a att det är åsk-luft o lite allergi för båda i luften, men ngt tar energi iaf. Vi tog oss iaf in till söder till sist och åt lite på ett litet utehak. Blanka var med och låg o väntade så fint. Sen hyrde vi film och köpte lite godis. Blanka satt bunden utanför och väntade medan vi valde filmer från hyllan inne i butiken, duktig. Hemma så möter alltid O´Malley boy oss vid dörren söt :) .....nu har vi hur som tillbringat kvällen i varandras famn i soffan. Jättemysigt. Sådär filmer hittills  dock. Björnen spelar poker nu o jag funderar på att....decka :P

Natti natti folks :)
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0