water.

Recording.
Dags för vattengymnastik igen. Å Blanka får vara hos sin gamla husse i hans fotostudio så länge. Igår lämnade vi nämligen henne i 45 min typ. Var o köpte ny mat till henne utan att hon fick följa med igår, fast hon egentligen kunnat göra det, vi handlade lite mat till oss också. För att veta hur det gick när vi var bort så spelade jag in henne via min dator. Hon klarade ganska exakt 30 min innan skallen kom. Frågade en snubbe utanför om han hört en skällande hund också, han sa nej och att han stått där ett bra tag.

Citron.
Men... Jag ska prata med hennes husse idag och se om man kan fixa ett sådant där halsband igen, som sprutar ut ngn doft när hon skäller så det blir obehagligt. För en timme eller två måste hon ju klara!! Annars blir det här besvärligt. Kan aaaldrig göra ngt, det fungerar ju inte heller.

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0