the weekend.

fri. sat.
fredagen blev väldigt still p.g.a all värk. Lördagen var vi inne på Sofor, djuraffären på söder och bokade en tid för Blankisen att klippa klorna och kollade Anti-skall-halsband, Dyrt. Det får hennes husse isf stå för om han vill öppna för möjligheter. För Om vi kan lämna henne ensam då o då så öppnas verkligen nya dörrar. Vi får se vad som händer där. Annars lämnade vi tillbaka filmer vi haft under veckan på No1 på götgatan. Det regnade en skur på oss och vi var på väg hemåt igen. Vi åt fläskfilé med potatis  väl hemma som var över sedan gårdagen och sedan tog vi oss en behövlig nap. Städade o diskade lite hann vi innan söta Ester dök upp =) Under kvällen roade vi oss med att se lite halvt på ngn b-film med jennifer aniston och prata om sommaren o hösten och om musik. Å så lyssna vi på lite olika musik - Jättemysigt!! Ester gumman e så söt! <3
Vi lyssnade bl.a på talangfulla Daniel som gick vidare till final från talangs tredje semifinal i fredags. Otrolig!! Lyssna och Njuut!


sun.
morgonturen med Blanka, efter ytterligare en hemsk natt med värk, var i hettande solsken. Uhh, trots Mööörka solglas var det för ljust ute för mig. Jag tog mig som vanligt sakta runt kvarteret och Blanka skötte sig som hon skulle, fick sin mat när hon kom in. Tugga lite på ett ben och tog en liten nap till. Jag vaknade vid lunch igen och satt i köket o småpratade lite med Ester innan hon skulle vidare till ett rep på musikhögskolan. Nu ligger jag här och tycker det är skönt att inte ha Lika ont längre, även om jag är väldigt trött efter en nätt med ihärdig värk i höger sida från höften o neråt så är jag nöjd med gårdagen, de var verkligen mysigt :) Precis lagom aktivitetsnivå när man är sliten efter en vecka med mycket värk det :) Tack Ester. puss.

Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0