sambobambo.

Klipp dejjj!
I går när vi väl var hemkomna från staden så åt jag jättegod kycklingsallad på balkongen med en välkyld cola. Väldigt goottt:) Dessutom bokade jag in grillkvällar för helgen, myys! Å när Björnen väl var hemma så klippte jag honom! Hans hår växer såååå snabbt, jag fattar inte, jag klippte ju honom nyss. haha :D jaaa hur som, det blev braa förutom lite på slutet, då blev de visst ett litet fel då, men de gick lätt att rätta till, Faktiskt ;P(hade för ont i handen o fötterna, men jag är envis, det kan jag ju vara när jag vet att jag inte har ngt mer jag måste göra). Faktiskt ;P  Måste vara så skönt för honom att få håret klippt o urtunnat när han jobbar så fysiskt som han gör i den här värmen!! För hans hår är verkligen tjockt, så fin Björni björn. Ska se om jag kan fånga en bild senare idag så ni får se hur det blev :) När jag fått min HTC så blir det mer bilder diiireeekt till bloggen!! Weee ;D

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0