Räddning.

Ont.
I natt har jag haft så ont att jag t.o.m fick byta säng. Måste köpa en ny säng, det går inte känns som om jag ligger på sten. Gjorde såå ooont. Usch. Idag har jag sovit i kapp, helt slut. Ringde  till pappa o grät ut också, det skönt. (ja, vi har en mkt bättre relation nu än tidigare). Idag på dan kom jag (trots det onda) ut 40 min på Blankas efm runda, hon var lös i skogen och vid den stora fotbollsplanen så jag gick väldigt sakta och hon fick springa som hon ville. Hon är jätteduktig och jag tycker det är skönt o vara ute. Satt i solen lite och på ett berg i skogen. Det gick sådär o sätta sig där, högg till i höften något gruvligt. Men jag satt en stund o tog mig upp och fortsatte efter ett tag igen. Kanon att hon kan vara lös...A, Som sagt skönt att varit ute sammanlagt en timme idag. Kanske att Björnen kan ta kvällsturen med min lilla sötis <3 Vi får se.



No Skall.
Kan ett anti-skäll-halsband och att ha vovve i veckorna men inte helger kanske vara vår framtida överenskommelse med hennes husse och därmed räddningen att fortfarande få vara med Blankisen. Jaa jaa ja, säg att det kan vara en bara lösning och fantastiskt deal. Björn är på den! Hoppas hoppas hoppas.


Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0