Mmm..

Suddigt.
Idag har jag varit ute o gått med djuret, hälsat på i studion på söder där hon var när jag var på vattengympa och synundersökning idag. Vilket för övrigt gick bra. Jag ska testa att ha +1 glas när jag läser och hänger här, vid skärmen, då ska min suddiga syn jag upplever på längre avstånd förhoppningsvis försvinna. Sköönt.


Jiddra inte.
Vi har för övrigt kollat på Historia, programmet på tv4 tsm nu under kvällen och börjat läsa den nyinköpta boken, också tillsammans. Väldigt mysigt och spännande är den!! Längtar redan till nästa avsnitt imorgon!! :)
http://www.pelosio.se/
MER AV PELOSIO FINNES UNDER "LÄNKAR" >>>>>>>>>>

Very much.
Ååå vilken värme det är ute och vilka underbara kvällar det varit i veckan!! Helt otroligt. Älskar Stockholm och allt staden har att bjuda på, så fint här. Om man ska bo i Sverige, hur kan man då vilja bo ngn annan stans? Å då menar jag inte än i innerstan i Stockholm, men iaf relativt nära så man kan besöka vatten-staden så ofta man vill. Underbart!! U N D E R B A R T!!

Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0