joda.


Test.
Det gick bra, jag ska vara hos lilla Neo två ggr i veckan, mestadels kvällstid. Å vissa helgdagar. Det ska nog gå bra det. Min första gång blir nästa torsdag. De är ju inget företag som betalar mig i timmen så det är ju inget välbetalt jobb. Men jag förhandlade till mig en timpenning jag är nöjd med under kvällen.  Efter intervjun. Pratade med henne igen och fick därmed än lite mer i timmen. skönt.



Det onda.
Det är fortf inte borta (såklart, jag lever ju med det). Men jag menar det värsta. Det går ju i perioder det där och just nu är det en sådär period. Jag talade inte om att jag hade värk, levde med värk, under intervjun idag men ska göra det på torsdag tror jag. Förhoppningsvis kommer det inte störa särskilt mkt i just hennes fall då jag ska vara mest kvällar och ganska få timmar. Han kommer sova en hel del under mina pass så de kommer nog inte bli mer än vad jag klarar. De är ju inte varje dag heller utan bara två ggr i veckan. Är så trött på att ha denna värk, jämt. Fast är just nu inne i en värre period eller är det bara att jag rör på mig mer nu än innan, vet inte. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0