jo.

work.
Haha jag har faktiskt fått svar på Grannar.se och ska ha två intervjuer. En torsdag och en fredag. Lönen är ju inte som när man har en utbildningen precis men det är ju pengar alla gånger! Å om man skulle hålla igång o passa barn skulle jag kunna tjäna några tusen i veckan, LÄTT! Skönt för det är skillnad emot 0:- i veckan det. Alours on Dance. Sooo you Dance?? haha :D Håll tummarna för mig nu och att min kropp pallar ungar, de Måste den för jag vill ha egna en dag!!



oense.
Snart dags att ta det svåra beslutet om hunden, stanna eller gå. Det är svårt och det värsta är ju att hon inte klarar sig själv, alls... Det komplicerar saker. Men det har löst sig bra hittills den gamla ägaren hjälper till bra, eller ja, hans assistent. Men fortfarande, inga impulsiva utekvällar eller liknande. Antagligen är de just detta som kommer förstöra allt. Jag tycker det är jätteskönt att ta mina dagliga promenader o det är säkert bra för mig också. Men Björnen är inte ngn hundmänniska, han tycker inte illa om henne men han tycker inte heller jättemycket om henne. Å han vill absolut inte offra så mkt tid och planering som de krävs för att ha henne. På mina promenaderna är det bara jag och Blankisen, Jag har inget problem med det vi är ute och tränar och badar och har mysigt tillsammans :)  men visst saknas han :(  Å jag som gärna vill vara ute på dagarna ha en anledning att vara ute, utan hund är jag väldigt dålig på att komma ut alls och det trivs jag inte med. jobbigt. Vet inte hur vi ska göra, ingen vill göra den andra besviken/missnöjd. åh. men va f-n.... kära i-landsproblem. kära blankisen.

Filmtips.

"Såg i skuggan av värmen" i går kväll innan jag la mig. Herreguuud vilken gripande film. Jag kan bara säga EN sak. Den är Svensk.  men, Se den ändå. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0