inte duktig

Gone gone going

Ja det blev en hej då öl utanför Gröna Lund i torsdags med alla syskonen höglanders + fler :) d va mysigt, å Björn o jag åt god fläskfilé där. Blanka var också med, låg vid eller under bordet, fast hon blev otålig ganska snabbt. Inte van o göra sådant tror jag. Efter vi hade strålat samman med gänget som var inne på Grönan o åkte för fullt så tog vi buss tillbaka, ist för Djurgårdsfärjan som vi åkte på vägen dit. Å på vägen hem satte sig jag och Björn o Blanka i den otroligt fint blommande Kungsträdgården o tog oss en öl på Fridays =) På kvällen fick jag superont i kroppen efter 6h på stan, uhh. Inte värt, men ibland blir de ju sådär. Jag deckade tidigt o sa hej då till C på kvällen. Å när vi vaknade igen så var Carina borta med sin stora backpacker ryggsäck!! Jag såg en glimt av henne i fönstret. Jag vaknade nämligen när dörren gick igen :) Såg tungt ut. (Om man vill läsa mer om vem Carina är o vart hon o hennes resekompis befinner sig så kan man läsa o se deras exakta resväg på carinareser.blogg.se OCH så kan man läsa hennes söta resekamrats fina blogg också linneaegnor.se Mycket Nöje! :) ). Tyvärr så är jag inte så duktig på å uppdatera här varje dag, ledsen för det men That´s me! ;)

KRAAAM
Miizen

Kommentarer
Postat av: Сфкштф

Haha, var bara tvungen att visa hur mitt namn blir nar jag forsoker skriva med ryska bokstaver!

Gar det att kommentera i min reseblogg? Kan inte du testa? Ha det toppenbra! Puss

2010-05-15 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0