handlade

Jiddra inte.
Igår gick Vi i gassande sol till centrumet som vi har bara 1,5 km från oss :) Där handlade jag ett flexikoppel till Blanka, lite mer levergodis o så behövliga påsar. Sen handlade Vi mat och jag hittade boken jag ville ha som släpptes typ i förrgår, å vi fick tag i Sista exet!! yeaahh=))

Den runda.
Till mat blev det överbliven  suupergodlax med potatis o kallsås. Passade bra i de riktigt varma sommarvädret :) Kvällen avslutades med några kalla framför tv:n och kvällspromenad med vovve. Björnen var dock vaken till morgonkvisten medan jag deckade relativt tidigt efter dagens 1,5h långa gång o shoppingrunda i sommarvärmen!! Min kropp blir ju tyvärr totalt urladdad efter bara små ansträngningar, inte så mkt att göra ngt åt mer än att bara försöka acceptera det.

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0