better.

Lättnad.
Andra rundan under efm gick mkt bättre. Hon är Glad igen :D jaaa. Jag pratade med hennes husse också och han sa att hon har varit så innan ngn gång och sen att hon är en otrolig Drama Queen :P, så man ska inte tycka för synd om henne haha lite kan säkert vara seperationsångest också. Fast han verkar haft väldigt lite tid för henne medan jag/vi har all tid i världen och hon är mkt ute o går. Så vet inte om hon verkligen saknar att få så lite uppmärksamhet och korta promenader, fast självklart så kan hon ju sakna röster o lukter och miljöer såklart! Dessutom har hon blivit flyttad mkt så visst kan det vara lite jobbigt för skiljsmässovovven :) Men hon verkar i stort trivas väldigt bra, så glad vovve :) Sen finns det faktiskt en liten möjlighet att hon bara var riktigt, riktigt trött i morse för det blev seent mot vad hon är van med igår, eller bara lite ont, men a, vet inte ? ...Nu ligger iaf hon o Mallan och sover här i vardagsrummet med oss =) hihi. söööta! Hoppas verkligen att det ska fungera att lämna henne ensam i över en timme nu bara, helst mer. Borde testa i morgon för på tisdag ska jag på varmvattengympa och är borta i lite drygt en timme, ca 1,5h tror jag det tar ungefär. Han har ju gjort det misstaget att hon i princip aldrig varit ensam så det är svårt att ändra nu när hon är så gammal men det ska gå och nu har hon ju sällskap av kissen o allt. Hittills har vi bara testat att gå ut ur lgnh i tio min, men då var det iaf tyst :) Svårt och testa de där innan också. Kan ju inte bara sitta utanför i en timme för att kolla läget liksom, lite tråkigt va, sitta på gården bland barn o allt folk o bara vänta njee, ingen lugn o ro heller. Får helt enkelt testa, fundera på att be grannarna över att ge mig en rapport på hur det gått när jag är tillbaka efter 1,5h. Ska fundera mer på det, känner ju dem inte. Men vill inte de ska bli störda utan att veta hur det ligger till heller... hm..


Den runda.
Nu är det snart matdags för oss, vet inte vad vi ska hitta på idag faktiskt :)


Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0