better.

på en skala från 1-10,  4.
Det är bättre idag även om det inte helt bra. Det går riktigt sakta att gå, men det går, tycker synd om vovve bara som jag hela tiden tar ner tempot för. Vill släppa henne lös, tror det skulle fungera bra, men vågar inte riktigt ännu. Mest för andras skull, man ska ju absolut inte skrämma hundrädda med en lös hund. Hon är ju inte så liten heller.


- Stanna.
Jaa, dags för intervju vid 15.30 då alltså. Några timmar kvar. Blanka ska med, ligga i hallen på en matta. Det ska väl gå bra hoppas jag. Lite orolig.... men Björn sa att det är absolut ingen fara om man säger till henne och stanna då stannar hon :)  Jag vet ju också det egentligen men blir ändå nojjig, bara för det är intervju antar jag. Åh. Jaja. Det kommer säkert gå skitbra ;)


Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0