te-dags.

Idag var jag uppe med tuppen, men somnade om och vaknade vid 10 (hade en sådär natt igen :/ ), duschade, åt lunch och sen pluggade jag hela efm. När Björnen kom blev det hemlagad pizza och chokladbollar o Carina kom precis hem lagom att hinna träna och äta med oss =) Nice!! Sen skulle vi ta ett skönt bad och kolla film. Då visade de sig att ljudslingorna till filmen bara fanns på tyska och spanska, lite jobbigt och kolla på dubbat när Pfeifer och andra heta skådisar var med, så de sket sig.. och jag har ändå varit okej under dagen, men så plötsligt i badet så började de kännas i halsen :( :( jag som trodde de skulle gå bort. Å jag frös lite för jag satt med halva kroppen ovanför, försökte ju fixa ljudet, oskönt. Jag traska upp så fick älskling bada sista stunden själv å här sitter jag... Ska hämta lite te vi hällde upp i vår fina, fina "eva solo- termos" tidigare och se om de kan vara nog för att kurera mig. Har INTE tid med halsont nu!! Är ju mitt i en pluggperiod!! Håller tummarna...
(vi har den svarta termosen)

God Kväll
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0