promenix.

Jupp tog en liten tur med kisse i vårsolen för jag kände jag behövde lite frisk luft och vill klart passa på när det är sol ute! :) annars skulle jag ha somnat med de där papperna framför mig..hih. Såå, jag Ställde fram kissens väska i hallen när jag var klar för att bege mig, och han fattade och hoppade i den o sååå åkte vi... haha, duktig katt!
Blev bara en liten tur, det blåste så kallt och vi ville ju bara lufta pälsen lite båda två.


Å nu...
Kan ju tyckas tråkigt men till detta bliree lite Frank Sinatra. Sitter och pluggar
och lyssnar på honom i mina super-lurar! :) Ska strax äta lite lunch, huungrig!! d blir köttfärsås med spaghetti gott, gott!! hunnit klart hela "Körekonomi och säkerhet" nu också! wiihee...
FRANK
en snubbe som liknar, rolig med rolig uttryck "vords" hahah, enjoy!
(http://www.youtube.com/watch?v=Eys5M7vlrXE)

Sol-puss
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0