premiär.

KUL.

La ju ut en rap-attack från "the voice" häromkvällen. Jag kollade inte så noga på när den var inspelad och så vidare. Sen NU när jag sitter och tittar då är det premiär på den Videon i direktsändning. Haha, där ser man vad före i tiden man kan vara p.g.a Twitter. Var inne på redaktion-kjells sida där som går under namnet "Kjelleman" på Twitter alltså, och då kommer man (såklart) före i tiden. Borde fattat att det var väldigt Nytt eftersom jag hittade det just där men de var sent och jag var trött och bara klicka på länken hamna på youtube, kollade på den, bloggade, och la mig. haha! Aa men så var det iaf, de har t.o.m tagit bort deras traditionella fredags-rap-attack för att visa denna video! Så känn er speciella som kunde se den innan premiären på tv:n. haha som sagt.. MYCKET NÖJE! ;)

=)
Puss Kram
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0