plugg.

jaa. nu sitter jag och pluggar... känner mig rätt dum, (fortfarande) som läste (verkligen) så  MYCKET för lite till förra provet så jag missade det. Carina bara gapade när jag visade henne vad jag hade läst och vad jag skulle läst! hahah. Å ändå missade jag bara med 3p, vilket kanske skulle vara en anledning att inte känna mig dum utan tvärtom, egentligen.


Nu oroar jag mig ändå inför att missa nästa prov på samma sätt. Bara för de känns så säkert, så lätt om jag bara hade läser allt jag ska, är det verkligen så då?  Jag Är verkligen omotiverad att läsa just nu också, jag vill men ändå inte. Har svårt och veta hur noga jag behöver vara också, blivit helt nojjig...Mm. Jag har läst ganska mycket högskolepoäng, så jag har inte alls svårt för att läsa in saker, har inte missat ett prov hittills under mina år på Universitetet. Att jag inte har samma motivation till att läsa nu som förr, kan säkert förklaras och motiveras på många sätt, fast det behöövs väl inte. Bäst att bara plugga på... puh.. dags för två test på taxi-sidan nu... klar med fyra delar av 5 på "Körekonomi och Miljö". k ä m p a r mig motvilligt, sakta men säkert framåt. - I´ll be back.

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0